ZARZĄDZENIE NR 44/2011
Burmistrza Gminy Iwonicz – Zdrój
z dnia 31.05. 2011 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
z a r z ą d z a m, co następuje:
§ 1
Wyznaczam Komisję Przetargową do przeprowadzania przetargu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Modernizacja instalacji grzewczych w budynkach szkół
w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce”.
1. Pan Robert Niemczyk – Przewodniczący
2. Pan Jacek Rygiel – Sekretarz
3. Pan Tomasz Rzeszut – Członek
§ 2
Do zadań komisji przetargowej należy:
1) ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badanie i ocena ofert,
2) rozpatrywanie ważnych ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) przesłanie zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej do wykonawców,
4) sporządzenie protokołu postępowania.
§3
Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do
Zarządzenia Nr 44/2011
z dnia 31.05.2011 r.
Regulamin pracy komisji przetargowej do oceny spełniania warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Modernizacja instalacji grzewczych w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce”.
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Ustala się Regulamin pracy komisji przetargowej min. do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Modernizacja instalacji grzewczych
w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce”.
§ 2
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
-
kierowniku zamawiającego – należy przez to rozumieć Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój,
-
komisji – należy przez to rozumieć komisję przetargową do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym,
-
ustawie – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z póź. zm.),
-
zamawiającym – należy przez to rozumieć Gminę Iwonicz – Zdrój.
II ORGANIZACJA PRACY KOMISJI
§ 3
-
Komisja może wykonywać czynności związane z przeprowadzeniem zamówienia przy obecności większości jej składu ale nie mniej niż 3 osób, w tym przewodniczącego.
-
W razie nieobecności na posiedzeniu komisji sekretarza komisji, kierownik zamawiającego funkcję sekretarza powierza jednemu z członków komisji.
-
Jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga specjalnych wiadomości, kierownik zamawiającego,
z własnej inicjatywy lub na wniosek komisji, może powołać biegłych.
§ 4
-
Przewodniczący komisji wyłącza z prac komisji członka komisji, jeżeli:
-
ubiega się o udzielenie zamówienia,
-
pozostaje w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
-
przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub był członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udziale zamówienia,
-
pozostaje z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób,
-
został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
-
Członkowie komisji wykonujący czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1.
-
O wyłączeniu członka komisji Przewodniczący komisji informuje kierownika zamawiającego.
-
Wobec przewodniczącego komisji wyłączeń dokonuje kierownik zamawiającego.
-
W miejsce wyłączonego członka komisji kierownik zamawiającego może powołać nowego.
§ 5
Zadania poszczególnych członków komisji:
-
Do zadań przewodniczącego komisji należy prowadzenie postępowania zgodnie
z ustawą a w szczególności:
-
odbieranie od członków komisji oświadczeń, o których mowa w §4 ust.2,
-
wyłączanie członków komisji podlegających wyłączeniu,
-
informowanie o wyłączeniach kierownika zamawiającego,
-
wyznaczanie terminów posiedzeń komisji,
-
prowadzenie posiedzeń komisji,
-
podział prac między członków komisji,
-
nadzorowanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji,
-
informowanie kierownika zamawiającego o przebiegu prac komisji,
-
wnioskowanie do kierownika zamawiającego o powołanie biegłego.
-
Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności prowadzenie całej dokumentacji
z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z aktami prawa.
III TRYB PRACY KOMISJI
§ 6
Komisja w szczególności:
-
dokonuje otwarcia ofert,
-
bada czy wykonawca biorący udział w postępowaniu nie podlega wykluczeniu,
-
bada oferty wykonawców niewykluczonych,
-
ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
-
dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej i przedkłada ją kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia lub występuje z wnioskiem do kierownika zamawiającego
o unieważnienia postępowania, jeżeli zaistniały okoliczności przewidziane w ustawie, -
zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty,
-
przyjmuje i analizuje wniesione odwołania, przygotowuje projekty odpowiedzi oraz przedkłada je kierownikowi zamawiającego do akceptacji.
§ 7
-
Oferty składane są przez wykonawców w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju.
-
Złożona w Biurze Obsługi Mieszkańca oferta zostanie opieczętowana pieczątką wpływu z datą i godziną złożenia i bez otwierania zostanie przekazana sekretarzowi komisji.
-
Publiczne otwarcie ofert odbywa się w miejscu, dniu i godzinie podanej w ogłoszeniu
w kolejności ich złożenia.
§ 8
Komisja ze swoich czynności sporządza protokół zgodnie z ustawą i rozporządzeniami wykonawczymi.
§ 9
Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy.