Przeskocz do treści
Przejdź do zawartości
Menu
Strona główna
Gmina Iwonicz-Zdrój
Władze Gminy
Jednostki organizacyjne
Statuty
Strategia rozwoju Gminy
Operat uzdrowiskowy
Studium Gminy
Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
Rejestr obowiązujących MPZP i Studium w Gminie Iwonicz-Zdrój
Struktura Organizacyjna Urzędu
Rada Miejska
Skład Rady Miejskiej
Komisje Rady
Informacje o zbliżających się sesjach
Uchwały Rady Miejskiej
VIII Kadencja (2018 – 2023)
VII Kadencja (2014 – 2018)
VI Kadencja (2010 – 2014)
V Kadencja (2006 – 2010)
Protokoły z obrad Sesji Rady Miejskiej
Imienne wykazy głosowania radnych
Transmisje audio/wideo z obrad sesji
Archiwalne nagrania audio z obrad Sesji
Interpelacje, wnioski i zapytania
Dyżur Przewodniczącego Rady Miejskiej
Informacje
Emisja obligacji
Budżet Gminy
Wykonanie budżetu
Uchwały RIO
Zarządzenia Burmistrza Gminy
Organ Wykonawczy
Kierownik Urzędu Gminy
Zamówienia i konkursy do 30 tys. euro
Przetargi
Inwestycje celu publicznego
Decyzje o warunkach zabudowy
Gospodarka nieruchomościami
Gospodarka komunalna
Gospodarka odpadami
Ochrona środowiska
Ogłoszenia różne
Nabór pracowników
Oświadczenia majątkowe
Kadencja 2019 – 2024
Kadencja 2014 – 2018
Kadencja 2010 – 2014
Petycje
Darmowa Pomoc Prawna
Pomoc publiczna
Oświata
Powszechny Spis Rolny 2020
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Opieka nad zwięrzętami
Księga rejestrowa instytucji kultury
Wybory
Wybory Prezydenta RP – 28.06.2020 r.
Wybory Prezydenta RP – 10.05.2020 r.
Wybory uzupełniające na ławników kadencja 2020-2023
Wybory parlamentarne do Sejmu i Senatu – 13.10.2019r.
Wybory ławników kadencja 2020-2023
Wybory do Parlamentu Europejskiego – 26.05.2019
Wybory Sołtysów, Rad Sołeckich i Zarządu Miasta Iwonicz-Zdrój 2019
Wybory samorządowe 2018
Biuletyn
Redakcja biuletynu
Jak korzystać z BIP?
Polityka prywatności biuletynu
Druki do pobrania
Linki zewnętrzne
RODO
Deklaracja dostępności BIP
Koronawirus
Funkcjonowanie Urzędu Gminy Iwonicz-Zdrój w związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa
Strona główna
〉
biuletyn
〉
Pomoc publiczna
Pomoc publiczna
Tytuł
Data publikacji
Wykaz osób, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w 2019 roku
27-05-2020
Wykaz osób, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w 2018 roku
19-03-2019
Wykaz osób, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w 2017 roku
21-03-2018
Nabór wniosków o udzielenie dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich
31-07-2017
Wykaz osób, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w 2015 roku
04-03-2016
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2014 r. udzielono pomocy publicznej
15-04-2015
Wykaz osób, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w 2014 roku
15-04-2015
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2013 r. udzielono pomocy publicznej
27-05-2014
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2012 r. udzielono pomocy publicznej
20-05-2013
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2011 r. udzielono pomocy publicznej
24-05-2012
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2010 r. udzielono pomocy publicznej w formie ulgi z tytułu nabycia
12-05-2011
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w 2010 r. udzielono pomocy publicznej
30-03-2011
Zamknij
Powiększ litery
A-
A+
Ustawienia domyślne
Nawigacja klawiaturą
Zmiana czcionki
Zmień kontrast
Kolor tła
black
white
green
blue
red
orange
yellow
navi
Podkreśl tytuły
Ustawienia domyślne
Odcienie szarości
Odwrócone kolory
Usuń animacje
Usuń style
Zamknij
Accessibility by WAH
Strona główna
biuletyn
Darmowa Pomoc Prawna
Druki do pobrania
Dyżur Przewodniczącego Rady Miejskiej
Gospodarka komunalna
Jak korzystać z BIP?
Jednostki organizacyjne
Komisje Rady
Księga rejestrowa instytucji kultury
Linki zewnętrzne
Obowiązek informacyjny RODO
Polityka prywatności biuletynu
Redakcja biuletynu
Rejestr obowiązujących MPZP i Studium w Gminie Iwonicz-Zdrój
Skład Rady Miejskiej
Struktura Organizacyjna Urzędu
Transmisje wideo z obrad sesji
Władze Gminy