Strona głównabiuletynZarządzenia Burmistrza GminyOrgan WykonawczyPowołanie Gminnej Komisji do odbioru…

Powołanie Gminnej Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych

800×600 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:””; font-size:10.0pt;”Times New Roman”,”serif”;}

Zarządzenie Nr 60/2011
Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
z dnia 11 lipca 2011r.
 
 

w sprawie powołania Gminnej Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych pn.: „Remont podbudowy , nawierzchni i odwodnienie ul. Kwiatowej nr ewid. 1137/1 ,1370/8, 1379,1080/1, 1080/5, Iwonicz Zdrój”.

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r.
Nr 142, poz.1591 z późn. zm.)

 
 
z a r z ą d z a m, co następuje:
 
 
§ 1

Powołuję Gminną Komisję do odbioru końcowego robót budowlanych pn.: „Remont podbudowy , nawierzchni i odwodnienie ul. Kwiatowej nr ewid.1137/1, 1370/8, 1379, 1080/1,1081/5, Iwonicz Zdrój” w składzie:

1.       Robert Niemczyk – przewodniczący Komisji

2.       Dorota Bogusz – członek Komisji

3.       Jacek Rygiel – członek Komisji

Inspektor nadzoru – Jacek Mercik

 
 
§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.