Strona głównabiuletynZarządzenia Burmistrza GminyOrgan WykonawczyPowołanie Gminnej Komisji do odbioru…

Powołanie Gminnej Komisji do odbioru częściowego zadań

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:””; line-height:115%; font-size:11.0pt;”Calibri”,”sans-serif”; mso-bidi-„Times New Roman”;}

Zarządzenie nr 81
Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój

z dnia 25.08.2011 r.

 
w sprawie powołania Gminnej Komisji  do odbioru końcowego robót budowlanych pn.

”Poprawa infrastruktury turystycznej i kulturalnej w uzdrowisku Iwonicz-Zdrój” 

na zadaniu:
„Budowa ciągu pieszego – spacerowego”
oraz 
„Zagospodarowanie źródła „Czesław” wraz z budową 
miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej”
 

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. nr 142, poz.1591 z późń. zm.)

 

zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Gminną Komisję do odbioru końcowego robót budowlanych pn. „Budowa ciągu pieszego – spacerowego oraz zagospodarowanie źródła „Czesław” wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej” w składzie:
 
1. Robert Niemczyk                      –          Przewodniczący
2. Jacek Rygiel                              –          Członek Komisji
Przy udziale:
1. Mariusz Szaran                       –           Inspektor nadzoru

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Powiększ litery
Zmień kontrast