Strona głównabiuletynZarządzenia Burmistrza GminyOrgan WykonawczyPowołanie Gminnej Komisji do odbioru…

Powołanie Gminnej Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:””; line-height:115%; font-size:11.0pt;”Calibri”,”sans-serif”; mso-bidi-„Times New Roman”;}

 

Zarządzenie nr 72
Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój

z dnia 02.08.2011 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji
do odbioru końcowego robót budowlanych w ramach projektu pn.

 

Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach Iwonicz,
Iwonicz-Zdrój, Lubatówka w Gminie Iwonicz-Zdrój

zadania:

„Modernizacja instalacji grzewczych w budynkach szkół
w Iwoniczu, Iwonicz-Zdroju i Lubatówce”

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r.
nr 142, poz.1591 z póżń. zm.)

zarządzam, co następuje:
§1

Powołuję Gminną Komisję do odbioru końcowego robót budowlanych pn.
„Modernizacja instalacji grzewczych w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwonicz-Zdroju
i Lubatówce” w składzie:


 1. Robert Niemczyk

2. Danuta Lenart

3. Dorota Bogusz


Inspektor nadzoru, przewodniczący

Członek Komisji

Członek Komisji

§2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiększ litery
Zmień kontrast