Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
z dnia 9 października 2012 r.
w sprawie powołania Komisji Powypadkowej w celu ustalenia przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy w Urzędzie Gminy Iwonicz-Zdrój
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. ( Dz. U. 2001 r. Nr. 142 poz. 1591 z póź. zm. ) oraz § 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy ( Dz. U. z 2009 r. Nr. 105 poz. 870 )
§ 1. Powołuje zespół powypadkowy w składzie:
1. Przewodniczący: – Inspektor ds. BHP
Marek Deręg
2. Członek: Inspektor
Piotr Dobrowolski
do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy w Urzędzie Gminy Iwonicz-Zdrój jakiego doznał pracownik Tomasz Klimkiewicz.
§ 2. Komisja jest zobowiązana do sporządzania dokumentacji powypadkowej.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.