BURMISTRZ GMINY IWONICZ-ZDRÓJ
nabór na wolne stanowisko pracy
ds. infrastruktury drogowej w Urzędzie Gminy w Iwoniczu – Zdroju
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Iwoniczu – Zdroju, ul. Al. Słoneczna 28
II. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. infrastruktury drogowej
III. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające:
a) wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym,
b) co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) dobra znajomość obsługi komputera,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe.
a) znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie
samorządu gminnego, w tym ustawy o samorządzie gminnym,
b) znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz
podstawowych zasad postępowania administracyjnego,
c) podstawowa wiedza z zakresu przebiegu i wykonawstwa robót drogowych,
d) umiejętność przygotowywania dokumentacji projektowej i kosztorysów
inwestorskich oraz organizowanie wykonawstwa robót drogowych,
d) umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i remontami dróg gminnych oraz ich utrzymaniem, w tym zimowym utrzymaniem tych dróg,
b) przygotowanie i udział w odbiorach końcowych oraz rozliczenia końcowe inwestycji i remontów,
c) przygotowywanie dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich organizowanie wykonawstwa robót drogowych,
d) wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, zgód na korzystanie z przystanków autobusowych,
e) prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem drogi do kategorii dróg gminnych,
f) szacowanie szkód powstałych na drogach gminnych, sporządzanie protokołu tych szkód wraz z ich wstępną wyceną,
g) współpraca w przygotowywaniu wniosków o dotacje oraz środki pozabudżetowe,
h) prowadzenie ewidencji dróg i mostów,
i) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów,
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) miejsce pracy – praca w budynku Urzędu Gminy w Iwoniczu – Zdroju, w pomieszczeniu przystosowanym do pracy biurowej,
b) stanowisko pracy – związane jest z pracą przy komputerze wewnątrz budynku oraz z przemieszczaniem się po terenie gminy.
VI. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny i CV,
b) odpisy lub kserokopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy,
c) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami),
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VII. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury drogowej” z podaniem
numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e – mail, w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy w Iwoniczu- Zdroju, Al. Słoneczna 28 lub za pośrednictwem poczty na wyżej wskazany adres do dnia 5 sierpnia 2013 roku do godziny 1500.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie konkursowe przeprowadzi Zespół do spraw naboru.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie
oraz drogą e – mailową o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Iwoniczu – Zdroju.
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej
Burmistrz Gminy
Paweł Pernal