Zarządzenie Nr 079.O.2013
Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
z dnia 2 grudnia 2013 r.
w sprawie odbioru prac budowlanych w ramach zadania: remont schodów usytuowanych na działkach nr 1140/11, 1380/1 stanowiących własność Gminy Iwonicz-Zdrój.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 594), Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych w ramach zadania:
„remont schodów usytuowanych na działkach nr 1140/11, 1380/1 stanowiących własność Gminy Iwonicz-Zdrój.”, objętych umową nr 05/10/2013 zawartą pomiędzy Gminą Iwonicz-Zdrój reprezentowaną przez:
P. Pawła Pernala – Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
przy kontrasygnacie:
P. Janusza Turka – Skarbnika Gminy Iwonicz-Zdrój
a Panem Bogdanem Turek prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą TUR-BRUK Bogdan Turek z siedzibą Iwonicz, ul. Zagrodniki 48, 38-440 Iwonicz-Zdrój.
§ 2. Komisja w składzie:
1. Wojciech Klimkiewicz – przedstawiciel inwestora Gminy Iwonicz-Zdrój
2. Marek Deręg – przedstawiciel inwestora Gminy Iwonicz-Zdrój
przy udziale:
1. Bogdan Turek – Wykonawca.
§ 3. Komisja odbioru rozpoczyna pracę w dniu wszczęcia czynności związanych z odbiorem prac budowlanych, natomiast kończy w dniu podpisania protokołu odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.