Zarządzenie Nr 090.O.2013
Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
z dnia 11 grudnia 2013 r.
w sprawie odbioru prac budowlanych w ramach zadania: Wykonanie odwodniena terenu budynku Szkoły Podstawowej w Iwoniczu oraz odwodnienie budynku szatni Ludowego Klubu Sportowego „Iwonka” w Iwoniczu.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 594), Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych w ramach zadania:
„Wykonanie odwodniena terenu budynku Szkoły Podstawowej w Iwoniczu oraz odwodnienie budynku szatni Ludowego Klubu Sportowego Iwonka w Iwoniczu.”, objętych umową nr 08/10/2013 zawartą pomiędzy Gminą Iwonicz-Zdrój reprezentowaną przez:
P. Pawła Pernala – Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój
przy kontrasygnacie:
P. Janusza Turka – Skarbnika Gminy Iwonicz-Zdrój
a Panem Dariuszem Rogowskim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Biuro Usług Geodezyjno- Inżynierskich BUGI Dariusz Rogowski, zam. Iwonicz ul. Floriańska 146c, 38-440 Iwonicz-Zdrój
§ 2. Komisja w składzie:
1. Wojciech Klimkiewicz – przedstawiciel inwestora Gminy Iwonicz-Zdrój
2. Dorota Bogusz – przedstawiciel inwestora Gminy Iwonicz-Zdrój
przy udziale:
1. Dariusz Rogowski – Wykonawca.
§ 3. Komisja odbioru rozpoczyna pracę w dniu wszczęcia czynności związanych z odbiorem prac budowlanych, natomiast kończy w dniu podpisania protokołu odbioru i przekazania inwestycji do eksploatacji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.