Konkurs na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju
Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój
Działając na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 902 )
Ogłasza konkurs na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju Al. Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój
- Określenie stanowiska urzędniczego
Podinspektor pełny etat
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym konkursem:
- Prowadzenie dokumentacji archiwum zakładowego, przyjmowanie dokumentów w celu ich przechowywania w archiwum oraz w celu późniejszego przekazania ich do archiwum państwowego lub przeznaczenia na przemiał.
- Wykonywanie obowiązków koordynatora czynności kancelaryjnych polegających na bieżącym nadzorze nad prawidłowością wykonywanych czynności kancelaryjnych, w szczególności
w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw
i prowadzenia akt spraw, - Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie oraz z ustawy o sporcie, w szczególności zadań związanych
z prowadzeniem działalności przez kluby sportowe z terenu Gminy Iwonicz – Zdrój. - Prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi.
- Rozliczanie i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem dotacji dla klubów sportowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu upowszechniania sportu w gminie.
- Przygotowywanie i przeprowadzenie otwartych konkursów ofert na realizacje zadań o charakterze pożytku publicznego.
- Wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały biurowe oraz czynności związanych z dzierżawą i prawidłowym funkcjonowaniem kserokopiarek.
- Wymagania stawiane kandydatom :
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimalny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego 12 miesięcy.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- kultura osobista,
- komunikatywność, sumienność.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu Gminy Iwonicz-Zdrój. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Burmistrz Gminy Iwonicz-Zdrój informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Iwonicz-Zdrój wg stanu na miesiąc poprzedzający miesiąc ogłoszenia konkursu wynosił więcej niż 6%.
VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys wraz z opisem pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kopie innych dokumentów lub zaświadczeń, które mogą mieć znaczenie przy rozpatrywaniu ofert,
- kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- oświadczenie, że kandydat:
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016.r poz. 902),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z póź.zm.) w celu przeprowadzenia konkursu na ww. stanowisko i archiwizację dokumentów konkursowych,
- dane kontaktowe: numer telefonu, adres mailowy, adres do korespondencji.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, życiorys powinny być własnoręcznie podpisane, kserokopie przedłożonych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
VIII. Składanie ofert
- Oferty należy składać w kopertach zamkniętych z dopiskiem:
„ Konkurs na stanowisko podinspektora w Iwoniczu-Zdroju”
w Biurze Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Gminy Iwonicz-Zdrój Al. Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój w godzinach :
poniedziałek 7:00-17:00
wtorek środa czwartek 7:00-15:00
piątek 7:00-13:00
- Koperta powinna być opatrzona danymi kontaktowymi osoby składającej ofertę.
3.Termin składania ofert upływa 18.10.2016 r. o godz. 13 .00.
Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wynikach naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać osobiście za pokwitowaniem.
- Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój.
- Informacje organizacyjne:
- Informacji o konkursie udziela Pani Beata Siekańska nr tel. 13 43 502-12 w. 140 , Urząd Gminy Al. Słoneczna 28 w Iwoniczu-Zdroju nr pokoju 201,
- Rozpatrzenia ofert oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami dokona komisja konkursowa,
3.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą poinformowani drogą mailową lub telefonicznie,
- Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona na stronie BIP Gminy Iwonicz-Zdrój oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju,
- Burmistrz ma prawo unieważnienia konkursu w każdym czasie bez podania przyczyn.