Iwonicz-Zdrój, dnia 6 października 2016 r.
Znak sprawy: IZ.271.02.83.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju, stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 134.O.2014 Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój z dnia 31 grudnia 2014 r. i dotyczącego udzielania zamówień do 30 tys. euro w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju, zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi.
- Przedmiot zamówienia pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DO URZĘDU GMINY W IWONICZU–ZDROJU”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz paczek pocztowych jak również zwrotów przesyłek niedoręczonych i potwierdzeń odbioru.
2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
a) przesyłki listowe nierejestrowane (zwykłe) krajowe i zagraniczne, tj. nadane i doręczone bez pokwitowania,
b) przesyłki listowe rejestrowane (polecone) krajowe i zagraniczne, tj. przesyłki nadane i doręczone za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru, w tym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru zgodnym z Kodeksem postępowania administracyjnego,
c) przesyłki pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym przyjmowane na warunkach szczególnych wysyłane będą jako priorytetowe z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabaryty.
3. Przesyłki pocztowe będą kwalifikowane według rodzaju przesyłek obowiązujących u Wykonawcy.
Pełna treść zapytania ofertowego do poprania ze strony Zamawiającego.
Pliki do pobrania:
UWAGA !!!
Wprowadzono modyfikację zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
W związku z modyfikacja zapytania ofertowego przedłuża się termin składania ofert do dnia
20 października 2016 r.
NOWE pliki do pobrania: