Iwonicz-Zdrój, dnia 20.10.2016 r.
Znak sprawy: IZ.27102.84.2016
Gmina Iwonicz-Zdrój
al. Słoneczna 28
38-440 Iwonicz-Zdrój
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju, stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 134.O.2015 Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój z dnia 31 grudnia 2014 r. i dotyczącego udzielania zamówień do 30 tys. euro
w Urzędzie Gminy w Iwoniczu-Zdroju, zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usług:
- Przedmiot zamówienia pn.: „Świadczenie usług odśnieżania dróg gminnych sprzętem wykonawcy w sezonie zimowym 2016 r. w Gminie Iwonicz-Zdrój”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie poszczególnych sołectw Gminy Iwonicz-Zdrój
w sezonie zimowym 2016 r. Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takim czynnikiem atmosferycznym jak opady śniegu. Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszego zamówienia zalicza się usuwanie śniegu z dróg. Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu a także do zapewnienia usunięcia skutków opadów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejezdność dróg we wszystkie dni tygodnia na godzinę 6:00 rano.
Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami do pobrania ze strony Zamawiającego.
Pliki do pobrania: